ارایشی بانه

عمده لوازم ارایشی

ارایشی بانه

عمده لوازم ارایشی

ارایشی بانه

پخش عمده لوازم ارایشی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

پالت سایه ۹ تایی مک مدل ROCKIN’ REBEL PALETTE

 

برند: MAC


در ۴ نوع رنگ بندی
مات

کیفیت بالا
پیگمنت دهی بسیار بالا
تنوع رنگی و رنگ های گلچین و زیبا
کاربردی
استفاده ی آسان
مناسب استفاده آرایش روز و شب

سایه مک ۹ تایی دارای ۴ مدل رنگ بندی میباشد که در تناژ های رنگی مختلف ارائه شده اند و سلایق مختلف را پوشش می دهند. سایه های مات بسیار کاربردی هستند و می توان از آنها در آرایش روزانه که سبک تر می باشد استفاده کرد، همچنین آنها را با سایه های شاین ترکیب کرد و یا به تنهایی در آرایش شب استفاده کرد. مزیت سایه های مات این است که در اکثر موارد می توان با مقدار کمی از آن ها جلوه ی متفاوت و زیبایی به چشم ها داد بدون آنکه آرایش شما سنگین و یا حتی قابل تشخیص باشد. پیگمنت دهی این پالت های سایه بسیار مناسب است و رنگهای زیبایی دارد.

براستی ، چه چیزی بهتر از نوع مصرف کنندگان، میزان مصرف و میزان محبوبیت و علاقه نسبت به یک کالا، می تواند از کیفیت بالاتر و بهتر کالای مزبور پرده بردارد؟ مک برندی آمریکایی و یکی از معروف ترین برندهای آرایشی و بهداشتی در دنیاست که در رده محصولات آرایشی و بهداشتی متوسط تا لوکس تقسیم بندی می گردد.

از بسیاری ابعاد، محصولات آرایشی و بهداشتی مک نه تنها برای هنرمندان حوزه میکاپ بلکه برای دیگر مصرف کنندگانش نیز همیشه جزء بهترین و محبوب ترین برندهای آرایشی و بهداشتی بوده است . هرچند مک چندین محصول برجسته و فوق العاده دارد ولی بطور کلی برجستگی و محبوبیت اصلی این برند ناشی از محدوده انتخابی بسیار خوبیست که در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. انتخاب رنگ برای هر محصولی از رژ لب ها گرفته تا زیرسازها واقعاً استثنایی وبی نظیر است. در عین حال نباید فراموش کرد که بیشتر برس های میکاپ این برند نیز زیبا، کامل و نرم هستند.

بررسی برند مک

اما زمانی که به طبقه محصولات مراقبت از پوست این برند می رسیم به احتمال خیلی زیاد آن امتیازی را که به طبقه محصولات حوزه میکاپ این برند می دهید را برای این طیف از محصولات در نظر نمی گیرید. شکی نیست که مک با استفاده از شهرت بسیار مثبتی که در حوزه میکاپ بدست آورده، توانسته است محصولات حوزه میکاپ خود را بر سرزبان ها بیندازد و محصولات حوزه مراقبت از پوست این برند در مقایسه با محصولات میکاپش کمرنگ تر شوند. اما فراموش نکنید که بی اعتنایی به بخش محصولات مراقبت از پوست مک به معنای از دست دادن فرصت استفاده از نیمی از محصولات بسیار خوش ساخت و زیبای این برند است که واقعاً ارزش یک بار امتحان کردن را دارند. مطمئن باشید که بهیچ وجه طبقه محصولات مراقبت از پوست مک در آن حد پایین نیست که پس از یکبار امتحان راغب به استفاده مجدد از این محصولات نباشید(جداقل اگر نیازمند محصولی برای پوشش لکه ها یا تغییر رنگ های پوستی تان باشید و یا اینکه نیازمند حق انتخاب فراوان در هر رده محصولی باشید) ولی بهرحال در میان محصولات این برند، بیشتر از چند محصول جذاب و فوق العاده را پیدا خواهید کرد و همین نیز نشان می دهد که قیمتهای محصولات این برند بی دلیل بالا نیست.

نکته:
مک از طریق ایجاد تغییری ظاهراً ثابت، مداوم و قابل توجه در محصولات نسخه محدود و جذاب خود، توانسته است که از روند تغییرات حوزه میکاپ در دنیا جلوتر بیفتد و این کار را هم بیشتر مدیون استفاده از تم های پیشرو در حوزه فشن و مد است که توانسته است همیشه خود را از دیگر برندهای حوزه زیبایی مجزا کند.

محصولات آرایشی و بهداشتی مک

نقاط قوت:
تعدادی از کرم های مرطوب کننده مک بسیار جذابند.
زیرسازهای قابل ستایش این برند یکی دیگر از جذاب ترین محصولات این برند است که عمدتاً نیز در دامنه رنگهای پرزرق و برق و مجلل روانه بازار می شوند.
تمامی کانسیلرهای این برند خوبند و برخی از آنها در نوع خود بی نظیرند.
بسیاری از محصولاتِ بر پایه کرم پودر مک از جمله رژ گونه ها، برنزه و سایه چشم های آن بسیار عالی هستند و در رنگ روغن های مختلفی ارائه شده اند.
رژ لب های عمدتاً مجلل و فاخر مک یکی دیگر از نقاط قوتش بشمار می آید.
چند ریمل بسیار خوب(عادی و ضد آب) در کنار برس های میکاپ درجه یک مک نیز از دیگر جذاب های این برند بشمار می آیند.
بسیاری از محصولات این برند عملکردی درست مطابق آنچه ادعا شده است، دارند.

نقاط ضعف:
در بین محصولات این برند می توان چند محصول را یافت که دارای سطوح بالایی از مواد بالقوه محرک و آزار دهنده پوست هستند.

منبع :گیواتک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی